VS
I tasted both 2 and I would say I prefer KFC punya bubur.. weehoo... Harga for KFC ala-carte chicken porridge is RM3.90. Kalau set + air (kopi/ teh o/ teh susu/ fresh orange) will be around 4.50 (IF NOT MISTAKEN = totally xperasan pagi tadi)... and for porridge McD, harga for small size around RM3+ and large size around RM4+..
I'd say (lagi skali) aku lagi prefer KFC sebab dia less oily. As you can see the bubur McD mcm slightly bersup and sup tu agak oily for me... nampak pon mcm berminyak khenn? bubur KFC mcm padat and kurang berminyak... for the rasa dua2 sama except for oily taste.. KFC pon rasa umph cukup garam daun sup bagai... the chicken for bubur McD just simply ayam yang dipotong kecil2.. for KFC.. haha even though aku TAK SUKA ayam KFC, ayam dalam bubur tu almost ayam KFC yg dipotong bersaiz agak besar.. sedap pulak ayam tu bila berendam dengan nasi bubur.. yumm yumm
so hurray for bubur ayam KFC.... !!! jom makan lagi esok.. :))
L


0 comments:
Post a Comment